Étéčko je údaj, kterej Ti řekne, jak kolo vyleze ven z auta nebo bude zasunutý dovnitř kastle. Pozor, čím vyšší číslo Et, tím bude elektron víc utopenej dovnitř karoserie a auto bude vypadat jako tramvaj.
Na druhou stranu Ti ale alu kola s nízkým étéčkem můžou vylízt hnusně z blatníků, kamení Ti oseká lak a auto bude věčně zahnojený, za což nebude rád ani Lojza Lívanců z JZD.
Navíc každej druhej policajt, kterej uvidí Tvoje lunární vozidlo, bude na křižovatce otáčet policejní Octávii přes ručku a bude Tě chtít osolit za to, že kola lezou ven, a to přece nechcem.
Takže jak na to? Ve většině případů je od výrobce auta nějaká tolerance. Et tak může být nižší, auto bude stabilnější, bude líp sedět v zatáčkách, alu kola nebudou zapadlý jako plecháče a když to nepřeženeš, nebudou gumy dřít o lemy blatníků, který se samozřejmě dají upravit. Šikovnej mechanik to udělá bez poškození laku na blatnících.
Koukněme ale na nějakej konkrétní údaj. Pokud například stávající disky mají Et 50 a ty chceš použít Et 35, tak při stejný šířce alu kola bude elektron s Et 35 o 1,5 centimetru více ven oproti stávajícímu elektronu s Et 50.
Pokud si nevíš rady, nebo se Ti to prostě nechce řešit, obrať se na nás, rádi Ti pomůžeme a poradíme, který alu kola budou dobrý pro Tvou nabušenou káru.
Pro další technický informace klikni zde!
AluLikvidace.cz